Click me

Tuesday, February 09, 2010

NVIDIA Optimus (Prime :P)

Nvidia launches its Optimus technology, designed to make switching between integrated and discrete graphics in a laptop seamless. We explain the technology, test how well it works, and tells you what it means for netbooks and Apple laptops.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.

Σωστό Transformer θα γίνει το μελλοντικό φορητό μου αν όλα πάνε καλά; Όσο παραμένει Apple και Autobot θα είμαι καλά ;)

Καλό μου ακούγεται αυτό. Αλλά γιατί ρε παιδιά δεν κάνουμε κάτι για το λογισμικό και ας αφήσουμε το υλικό λίγο στην άκρη;

Μόνο εγώ είδα πως ΠΕΤΑΕΙ το λογισμικό του iPad; Δεν μπορεί ΟΛΑ να γίνουν έτσι και να αφήσουμε πίσω όλη τη σαβούρα που ακούει στα ονόματα Windows, FLash, κλπ;

Να αφήσουμε λίγο τα GHz και τα Cores και να επικεντρωθούμε στο λογισμικό; Στο ζουμί ρε παιδί μου!

Σκατά τα έχετε κάνει με τις παλιοαναβαθμίσεις στο υλικό τρεις και λίγο. Το πρόβλημα πάνω από 15 χρόνια είναι το λογισμικό. ΟΧΙ το υλικό. Από την εποχή του G4 το υλικό ήτανε κτήνος. Ακόμη και τα Sony Playstation ήτανε και είναι γομάρια. Και εσείς με την ασχετοσύνη σας τα έχετε πετάξει στα σκουπίδια και στα παιχνίδια.

ΖΩΑ!

Δώστε μου iPad και το κατάλληλο λογισμικό το συντομότερο δυνατόν και iΣταΤσακίδια το μοντέρνο υλικό σας. Μα τι λέω Θεέ μου! Εδώ και η Amiga 500 και το απίστευτο multitasking με δισκέτες των 3.5" (!!!!!) δεν έχει ξεπεραστεί από ΚΑΝΕΝΑ μοντέρνο υλικό!



Το παραπάνω βίντεο είναι από λογισμικό της Amiga που ήτανε μια δισκέτα ΜΟΝΟ (800+ KB). Κάντε μάγκες μου με τα σημερινά εργαλεία κάτι τέτοιο. Άντε να σας δω με τις σαβούρες που έχετε για μοντέρνο υλικό και καλά...

Amiga 500 for life!

1 comment:

Pipis87 said...

Η ιστορία για το υλικό και το λογισμικο είναι μια...και γνωστη σε όλους όσους ασχολούνται με τον τομέα της πληροφορικής.

...Οταν γραφεις σαβουροκώδικα(δεν θελω πονηρα γελια) το debugging ωστε να βελτιωσεις την σαβούρα είναι αιώνιο...άρα πας στο hardware που είναι ολιγον τι πιο στατικο και οσο παει ο καιρος το μικραινεις με συνεπεια να είναι γρηγοροτερο.
Τελικα αυτο που πετυχαινεις είναι η σαβούρα να τρεχει οπως πραγματικα φανταζοσουν...

(Κατι evil μου θυμιζει αλλα δεν μπορώ να το θυμηθώ!)