Click me

Tuesday, July 20, 2010

Δεν γράφω τίποτα μέχρι τώρα...

Μάλιστα σπάνια έχω αναφερθεί σε τέτοια θέματα. Και όταν το έχω κάνει ή θα είναι απέξω-απέξω (βλέπε Ελλάντα, κλπ) ή θα είναι γύρω από την πληροφορική.

Πάρτε να 'χετε όμως. Αυτοί είσαστε. Έτσι καταντήσατε τη χώρα ένα μπουρδέλο και μάλιστα από τα χειρότερα στον κόσμο.

Το μόνο που σας νοιάζει είναι το χρήμα και το βόλεμα σας γύρω από αυτό.

Είμαστε ένα μάτσο σκατόψυχοι, γελοία νανάκια του μπαμπά και της μαμάς όπως επίσης και της γαμημένης της καρέκλας.

Βλέπεται και ακούτε ότι σας βολεύει και που έχει βρεθεί η χώρα στο χειρότερο σημείο τα τελευταία 100 χρόνια αν όχι παραπάνω, ΔΕΚΑΡΑ δεν δίνετε.

Μέσα σε 30+ χρόνια σβήσατε πράγματα και θάματα που άλλοι δώσανε το αίμα τους ρε φλώροι!

"ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ".....

Μόλις μας το έστειλε αναγνώστης και το δημοσιεύουμε:

Ποιός δολοφόνησε τον Παναγούλη;

Ποιός σκότωσε τους εκδότες της δεξιάς Μομφεράτο και Αθανασιάδη;

Ποιός σκότωσε επιχειρηματίες π.χ. Μποδοσάκης με σκοπό να γίνει αναδιάταξη συμφερόντων στον επιχειρηματικό κόσμο;

Ποιός σκότωσε εισαγγελείς που τόλμησαν να αγγίξουν επικίνδυνα θέματα και σκάνδαλα;

Ποιός σκότωσε τον Μπακογιάννη;

Ποιός σκότωσε τον Περατικό;

Ποιός αποπειράθηκε να δολοφονήσει τον Παλαιοκρασσά με συνέπεια να πεθάνει απο θραύσματα ρουκέτας ο 20χρονος φοιτητής Αξαρλιάν;

Ποιός έκαψε την Ικαρία το 1993 με αποτέλεσμα να καούν ζωντανοί 13 άνθρωποι παραμονές εκλογών;

Ποιός έκαψε 67 ανθρώπους το 2007 στην Ηλεία-κοίτα σύμπτωση- 1 μήνα πριν τις εκλογές;

Ποιός υποκίνησε τις βιαιοπραγίες και το πλάτσικο τον Δεκέμβριο του 2008;

Ποιός έκαψε την Αττική το 2009 πριν τις εκλογές;

Πόιός έκαψε τους υπαλλήλους της Μαρφίν του Βγενόπουλου που τόλμησε να σηκώσει κεφάλι, την ημέρα που εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου βγήκανε στους δρόμους να διαμαρτυρηθούν;

Ποιός σκότωσε με 16 σφαίρες τον δημοσιογράφο Γκιόλια,στέλνοντας μήνυμα στην αδέσμευτη και μη ελέγξιμη δημοσιογραφία του Ίντερνετ που όλο κ κερδίζει έδαφος εις βάρος των σάπιων καθεστωτικών Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης;

Είμαι σίγουρος οτι στα χείλη σας όλοι έχετε την απάντηση……




ΚΑΙ ΝΕΟ ΘΑΥΜΑ Α ΛΑ ΡΕΠΟΥΣΗ - ΑΚΟΥΣΟΝ, ΑΚΟΥΣΟΝ

«ΞΕΣΠΑΣΕ ΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑΣ YΜΙΑ...»

Γράφουν στο βιβλίο «Νεώτερη και Σύγχρονη Ιστορία» της Γ΄ Γυμνασίου!

Απίστευτο δώρο στην Τουρκία!

Ο... συνωστισμός στη Σμύρνη, της κυρίας Ρεπούση, στο περιβόητο βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού, που αναγκάστηκε η κυβέρνηση Καραμανλή, μετά τον γενικό ξεσηκωμό, να το αποσύρει (και ο αθηναϊκός λαός την κυρία Γιαννάκου), φαντάζει πταίσμα μπροστά στο εθνικό
έγκλημα που διαπράττουν οι συγγραφείς αλλά και οι αξιολογητές του βιβλίου της Γ΄ Γυμνασίου «Νεώτερη και Σύγχρονη Ιστορία», όπου εκεί μαθαίνουν τα παιδιά μας κι εμείς ότι τα Ύμια δεν ανήκουν στην Ελλάδα, αλλά τα... διεκδικούμε μαζί με την Τουρκία!

Συγκεκριμένα, στη σελ. 163 για την τουρκική πολεμική επιχείρηση κατάληψης της ελληνικής βραχονησίδας τον Γενάρη του 1996, γράφονται επί λέξει τα εξής:

«Την ίδια εποχή, με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ύμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)»!

Διεκδικούσαμε δηλαδή τα Ύμια, δεν ήταν κομμάτι της εθνικής μας κυριαρχίας, γράφουν οι συγγραφείς Ευαγγελία Λούβη και Δημήτρης Ξιφαράς. Καλά, πού ζουν; Δεν ήξεραν ότι τα Ύμια βρίσκονται εντός της ελληνικής επικράτειας;

Αυτήν την Ιστορία μαθαίνουν στα παιδιά μας; Ότι το 1996 πήγε η Ελλάδα να... διεκδικήσει τα Ύμια από την Τουρκία; Και το άφησαν αυτό να τυπωθεί στο βιβλίο δυστυχώς και οι κριτές αξιολόγησης, οι Αλ. Ρήγος, Όλ. Καραγεώργου και Μ. Βενιέρης, που είναι κι αυτοί συνυπεύθυνοι της ιστορικής διαστρέβλωσης.

Τι καλύτερο δώρο θα μπορούσε να περιμένει η Τουρκία; Έχει πλέον κι ένα σχολικό ελληνικό βιβλίο για να το επικαλείται στα διεθνή φόρουμ, ότι και η Ελλάδα παραδέχεται ότι δεν έχει την κυριαρχία της βραχονησίδας Ύμια, αλλά τη... διεκδικεί!

Απορίες προκαλεί πώς έδωσε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο την έγκρισή του σ' αυτήν την πλαστογράφηση της αλήθειας, της ιστορικής πραγματικότητας.

Τι δείχνει κι αυτό το βιβλίο, μετά από εκείνο της Ρεπούση; Ότι η άλωση της ελληνικής διαπαιδαγώγησης και της γνώσης της αλήθειας για τα ιστορικά γεγονότα της πατρίδας μας γίνεται από μέσα, με ευθύνη και των υποτιθέμενων ελεγκτών.

Κι όπως σημειώνει σε άρθρο του ο καθηγητής-φιλόλογος κ. Χρίστος Δάλκος, που εντόπισε τη νέα εθνική διαστροφή, πέραν του ότι δεν γίνεται καμία απολύτως αναφορά στην αμερικανική παρέμβαση (που ομολογήθηκε από τον ίδιο τον τότε πρωθυπουργό Κ. Σημίτη μέσα στη Βουλή, μ' εκείνο το «ευχαριστώ τους Αμερικανούς»), ούτε στον σκοτωμό τριών Ελλήνων, ηρωικών αξιωματικών του Πολεμικού μας Ναυτικού, Χριστόδουλου Καραθανάση, Παναγιώτη Βλαχάκου και Έκτορα Γιαλοψού, που έπεσε το ελικόπτερό τους (υπάρχει πάντα η «υποψία» ότι καταρρίφθηκε από τους τούρκους κομάντος) στη θαλάσσια περιοχή των βραχονησίδων, υπάρχει αναφορά.

Η υπουργός Παιδείας, κυρία Διαμαντοπούλου, θα πρέπει να δώσει εντολή να αποσυρθεί και να διατάξει έρευνα πώς οι αξιολογητές και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο επέτρεψαν να μπει στο βιβλίο Ιστορίας αυτή η διαστρέβλωση της αλήθειας που αποδυναμώνει τις ελληνικές θέσεις, αλλά και ο ίδιος ο πρωθυπουργός θα πρέπει να παρέμβει.


Και σαν να μη φτάνουν όλα τα παραπάνω δεν δίνετε και δεκάρα για αυτά που σας τρώνε ενώ εσείς τρελαίνεστε γι αυτά. Ποια είναι αυτά; Τα ευρώ φυσικά!

ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ ΣΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...ΔΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ 15,7ΕΚ.ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΜΜΕ!!!
ΕΝΩ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΝΑ ΣΦΊΞΟΥΜΕ ΚΙ'ΑΛΛΟ ΤΑ ΖΩΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΚΡΙΣΗ,Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΠΡΟΚΑΤΟΧΩΝ ΤΗΣΕ,ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΜΕ,ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ...

ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ,ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;;

Ο εκάστοτε φορέας θα επιλέξει πώς θα κατανεμηθεί το κονδύλι που διατίθεται σε αυτόν για προβολή.
Κυριολεκτικά... από την κατάψυξη έβγαλε η κυβέρνηση κονδύλι επικοινωνίας αξίας 15,7 εκατ. ευρώ το οποίο περίμενε με προφανές ενδιαφέρον η διαφημιστική και μηντιακή αγορά να εγκρίνει η Διεύθυνση Εποπτείας της Γ.Γ. Επικοινωνίας Γ.Γ. Ενημέρωσης.
Το μεγαλύτερο κονδύλι (4.663.000 ευρώ) εγκρίθηκε για το υπ. Οικονομίας, για 10 προγράμματα: τα 2.007.170 ευρώ αφορούν στις «Ελληνικές Εκθέσεις Helexpo A.E.», άλλα 2εκατ. ευρώ στην «Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα», 186.748 ευρώ στον ΕΟΜΜΕΧ Α.Ε. κ.ά..

Για δύο προγράμματα, ένα μεγάλο, του ΙΚΑ (3.131.100 ευρώ) και ένα πολύ μικρότερο, του ΟΓΑ (180.000 ευρώ) εγκρίθηκαν 3,31 εκατ. ευρώ για το υπ. Εργασίας.
Στην 3η θέση ακολουθεί το υπουργείο...Υποδομών, για το οποίο εγκρίθηκε κονδύλι 2,5 εκατ. ευρώ (Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Μεταφορών).
Το υπουργείο Εσωτερικών θα μπορεί να δαπανήσει περί το 1,522 εκατ. ευρώ.
«Πράσινο φως» στο υπουργείο Περιβάλλοντος δόθηκε για τη δαπάνη 1,2 εκατ. ευρώ για την Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Εφαρμογής Δράσεων στους τομείς Ενέργειας, Φυσικού Πλούτου και Κλιματικής Αλλαγής. Περί τα 900.000 ευρώ θα μπορεί να δαπανήσει το υπουργείο Δικαιοσύνης για τη Γ.Γ. Ισότητας των Φύλων.
Για το υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης έχει προϋπολογιστεί κονδύλι 653.400 ευρώ για δύο δράσεις: το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων - ΚΕΘΕΑ- (450.000 ευρώ) και το ίδιο το υπουργείο αντί 203.400 ευρώ.
Για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ενεκρίθη κονδύλι 563.000 ευρώ: τα 350.000ευρώ αφορούν στον Οργανισμό Πιστοποίησης και Επίβλεψης Γεωργικών Προϊόντων (AGROCEPT), τα 150.000 ευρώ τον Οργανισμό Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων και τα 63.000 ευρώ το Εθνικό Ιδρυμα Αγροτικής Ερευνας.
Το υπουργείο Παιδείας θα απορροφήσει 300.000 ευρώ για το Εθνικό Δίκτυο Ερευνας και Τεχνολογίας Α.Ε.

ΤΗΣ ΣΟΝΙΑΣ ΧΑΪΜΑΝΤΑ

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ.


Ψιτ; Και που είστε φλώροι; Δεν θα περάσει ρε! ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Βέβαια με τα μυαλά που ΔΕΝ κουβαλάτε και δονητές να σας βάλουν σε όποια τρύπα διαθέτετε, ευχαριστώ θα τους πείτε.

ΔΕΝ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΝΑ ΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΙΑ,ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ATHENS INDYMEDIA ΚΑΙ ΤΩΝ BLOGS
Για ακομη μια μερα δεν εχασαν την ευκαιρια οι δημοσιοκαφροι της λασπης να εκμεταλλευτούν τη στυγερή και εν ψυχρω δολοφονια του Σωκρατη Γκιολια,χρησιμοποιώντας την ως άλλοθι,ώστε να κραξουν το Athens Indymedia και φυσικα την ανωνυμια στα blogs μπερδευοτας την πουτσα με την βουρτσα,την οποια θα χρησιμοποιησουν επειτα ως δονητη δυσκοιλιότητας για να ικανοποιήσουν τις αρρωστημένες αιμομικτικές προθέσεις τους.

Athens Indymedia

Ναι,λειτουργει απο τους servers του Πολυτεχνειου.
Ναι,κατα καιρους εχουν στοχοποιηθει ατομα(πραμα με το οποιο διαφωνουμε καθετα)...αλλα και η αστυνομια εχει στοχοποιησει ανθρωπους που εχει συλλαβει δηθεν ως εμπλεκομενους σε τρομοκρατικη οργανωση και οι οποιοι μετα εχουν αφεθεί ελευθεροι...συνεπως δεν υπαρχει λογικη...

Ναι,εχουν γραφτει κατα καιρους και εξακολουθουν να γραφονται ακομη διαφορων ειδων μαλακιες απο κολλημενα ατομα που το παιζουν αντιεξουσιαστες.

Ναι,υπηρχαν απο πολλους μαλακες υβριστικα σχολια τοσο για το Γκιολια,οσο και για το trotiko.

Ναι,αντιμετώπισαν με αισχρο,απαραδεχτο και καταδικαστεο τροπο την υποθεση της εκτελεσης του Γκιολια,γιατι καποιοι εκει μεσα ειναι μεγαλυτεροι μαλακες ακομη και απο το χωρο των ΜΜΕ που κραζουν...

ΑΛΛΑ...

Σε καμια περιπτωση δεν πρεπει στο ονομα του Γκιολια να κλεισει το indymedia το οποιο παρολα τα κακα που εχει εξακολουθει να αποτελει μια ανεξαρτητη φωνη ενημερωσης και αντιπληροφορησης.

Σε καμια περιπτωση δεν ειναι τιμιο,οι δηθεν δημοκρατικα εκλεγμενοι ηγετες μας να φιμωσουν το indymedia με τη προφαση της καταπολεμισης της τρομοκρατιας...λες και δεν βρισκουν τις ip απο τις προκηρύξεις που βγαινουν στο indymedia...Οι ιδιοι οι μπατσοι την επομενη κι ολας μερα διαρρέουν πως οι ip των αναρτησεων απο το Indymedia οδηγουν σε κεντρικα internet cafe της Αθηνας...(τωρα πως γινεται αυτο δεν ξερουμε)

Επισης κ.Στραβελακη...το Athens Indymedia δεν ειναι blog που να παρει ο διολος.
Ειναι site.Οχι blog.

BLOGS,ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εχουμε ακουσει τα μυρια οσα αναφορικα με τη συνδεση τρομοκρατων με τα blogs...
Μεχρι και ο μπουλης της δημοκρατιας,ο Κωστας ο μπουχεσας ο junior οταν ηταν στη κυβερνηση ειχε πει απο το βημα της βουλης πως οι τρομοκρατες οργανωνουν τις επιθεσεις τους μεσα απο τα blogs!!

Χθες και σημερα ,παντα πανω στο αταφο μεχρι και πριν απο λιγο πτωμα του Σωκρατη Γκιολια,ακουσαμε ξανα για τη συνδεση του με το troktiko...αλλα βεβαια το θεμα ξεφυγε για ακομη μια φορα πηγαινοντας στην ανωνυμια των blogs Και πως θα πρεπει καποια στιμη αυτο να σταματησει με σχεδιο νομου,αλλιως θα εχουμε περιστατικα δολοφονιων οπως αυτο του Σωκρατη,ο οποιος ειχε στοχοποιηθει εκτος των αλλων και για τις αναρτησεις που εκανε ανωνυμα μεσα απο το troktiko,πραγμα το οποιο αποτελουσε κοινο μυστικο....

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ.

Η ανωνυμια στα blogs και η μη αρση του απορρήτου για πλημμελήματα,οπως ειναι η εξύβριση και η συκοφαντική δυσφήμιση,ειναι κατοχυρωμένα δικαιώματα,ενω παραλληλα υπαρχει δεδικασμενο και στη χωρα μας,χαρη στο troktiko.

Με το να γινουν επωνυμα τα Blogs...δεν θα στοχοποιουνται ανθρωποι οι οποιοι θα γραφουν ελευθερα την αποψη και τη γνωμη τους;;;
Δεν θα μπορει οποιος του καυλωσει να τους βρει μετα;;;

Δεν υπαρξει αυτολογοκρισια των bloggers για ευλογους λογους;;;

Τι θελετε να πετυχετε με το να κανετε τα Blogs επωνυμα;;;

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ,ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ,ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΛΛΑ,ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.


ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ:
Η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού[1]. Κεντρικό χαρακτηριστικό της δημοκρατίας είναι η λήψη αποφάσεων με ψηφοφορία: των πολιτών, στην άμεση δημοκρατία, ή κάποιων αντιπροσώπων τους, στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία.
Πίνακας περιεχομένων [Απόκρυψη]
1 Ετυμολογία
2 Η δημοκρατική αρχή
3 Τύποι δημοκρατίας
3.1 Αναλυτική ταξινομία
4 Ιστορικό
5 Σχετικά άρθρα
6 Σημειώσεις - Παραπομπές
[Επεξεργασία]Ετυμολογία

Η ετυμολογία της λέξεως βρίσκεται στα συνθετικά «δήμος» (το σύνολο ή η συνέλευση των ανθρώπων που έχουν πολιτικά δικαιώματα) και «κράτος» (δύναμη, εξουσία, κυριαρχία). Ο όρος επινοήθηκε κατά τον πέμπτο αιώνα π.Χ., στην κλασική Ελλάδα, και χρησιμοποιήθηκε κατ' αντιδιαστολή με τη μοναρχία, την αριστοκρατία και την ολιγαρχία. Σήμερα, στην καθομιλουμένη, χρησιμοποιείται συνήθως κατ' αντιδιαστολή με τον όρο δικτατορία.
Η λέξη «κράτος» είναι μία απροσδόκητα σκληρή λέξη. Στις λέξεις «μοναρχία» και «ολιγαρχία» το δεύτερο συνθετικό «άρχω» σημαίνει «κυβερνώ, οδηγώ, κυριαρχώ». Είναι πιθανό ο όρος «δημοκρατία» να επινοήθηκε από τους δυσφημιστές της που απέρριπταν την πιθανότητα μίας, ούτως ειπείν, «δημαρχίας». Οποιαδήποτε κι αν ήταν η αρχική απόχρωση, ο όρος υιοθετήθηκε από τους Αθηναίους δημοκρατικούς ώστε να δηλώνει «το πολίτευμα εκείνο στο οποίο η εξουσία βρίσκεται στα χέρια της συνέλευσης των εχόντων πολιτικών δικαιώματα».
Η λέξη παρουσιάζεται στον Ηρόδοτο, που έγραψε μερικά από τα πρωιμότερα σωζόμενα γραπτά, αλλά ίσως δεν χρησιμοποιήθηκε πριν το 440-430 π.Χ. Δεν είναι σίγουρο ότι η λέξη χρησιμοποιήθηκε από τη στιγμή της γέννησης της δημοκρατίας, αλλά από το 460 π.Χ. γνωρίζουμε την ύπαρξη του ονόματος «Δημοκράτης», που προφανώς δόθηκε από τους γονείς στο παιδί τους ως ένδειξη δημοκρατικής νομιμότητας.
[Επεξεργασία]Η δημοκρατική αρχή

Μπορούμε να δούμε ότι ο ορισμός της δημοκρατίας, όπως δίνεται πιο πάνω, έχει τρία μέρη:
Η εξουσία πηγάζει από τον λαό. Αυτό σημαίνει, κι αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι η λειτουργία του πολιτεύματος θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ύπαρξη κυβέρνησης, ότι για να είναι η κυβέρνηση δημοκρατική θα πρέπει να είναι δημοφιλής, ή τουλάχιστον να τυχαίνει της αποδοχής των πολιτών. Ή αλλιώς αντλεί τη νομιμότητα της από το λαό.
Η εξουσία ασκείται από τον λαό. Αυτό σημαίνει ότι για να είναι ένα πολίτευμα δημοκρατικό θα πρέπει με κάποιους τρόπους να εξασφαλίζει τη συμμετοχή των πολιτών στις πολιτικές διαδικασίες, τις διαδικασίες διακυβέρνησης και λήψης αποφάσεων. Για παράδειγμα, πέρα των εκλογών ανάδειξης των οργάνων της πολιτείας, αυτό μπορεί να σημαίνει τη διενέργεια δημοψηφισμάτων.
Η εξουσία εξυπηρετεί τα συμφέροντα του λαού. Αυτό σημαίνει ότι τα όργανα της πολιτείας που είναι φορείς εξουσίας (κυβέρνηση, βουλή κ.ο.κ.) πρέπει να υπηρετούν και να προασπίζουν τα συμφέροντα του συνόλου της κοινωνίας, και όχι π.χ. κάποιου εκτός της κοινωνίας ή π.χ. κάποιων μόνο τμημάτων της. Για παράδειγμα, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να επιδιώκουν την ευρύτερη δυνατή συναίνεση. Επίσης σημαίνει ότι ταυτόχρονα με την αρχή της πλειοψηφίας πρέπει να υπάρχουν μηχανισμοί που προασπίζουν τα συμφέροντα της μειοψηφίας.
[Επεξεργασία]Τύποι δημοκρατίας

Κατά μία κατηγοριοποίηση η δημοκρατία μπορεί να είναι έμμεση, όπως είναι η αντιπροσωπευτική δημοκρατία αλλά και άμεση, όπως εκείνη της αρχαίας Αθήνας. Ιστορικά εμφανίστηκε πρώτα η δεύτερη και ακολούθησε, κατά την περίοδο του Διαφωτισμού, η πρώτη. Η πρακτική του δημοψηφίσματος εμφυτεύει, έστω και σε περιορισμένο βαθμό, στοιχεία άμεσης στην έμμεση δημοκρατία. Μία προσπάθεια ριζικότερης ανάμειξης των δύο, σε φιλελεύθερο συνήθως πλαίσιο, αποκαλείται συμμετοχική δημοκρατία.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:
Η έννοια ελευθερία αναφέρεται στην δυνατότητα του ανθρώπου να δρα χωρίς περιορισμούς. Η έννοια έχει διαφορετικές πτυχές ανάλογα με τον τομέα εφαρμογής της:
Πίνακας περιεχομένων [Απόκρυψη]
1 Στη φιλοσοφία
1.1 Ντετερμινισμός
2 Στην πολιτική
2.1 Μειονότητες
2.2 Δικτατορία
2.3 Τύποι Πολιτικών και Κοινωνικών Ελευθεριών
3 Περιορισμοί στην Ελευθερία
[Επεξεργασία]Στη φιλοσοφία

Στη φιλοσοφία, η ελευθερία συζητείται κυρίως μέσα στη σφαίρα του προσωπικού επιπέδου, όπου κυρίως αναφέρεται στη δυνατότητα του ατόμου να έχει ελεύθερη βούληση.
[Επεξεργασία]Ντετερμινισμός
Κυρίως άρθρο: Ντετερμινισμός
Μεγάλο μέρος της φιλοσοφικής αναζήτησης περί ελευθερίας συγκεντρώνεται γύρω από την έννοια του ντετερμινισμού, κατά τον οποίο κάθε φαινόμενο είναι αποτέλεσμα της αλληλουχίας συγκεκριμένων προηγούμενων και παρόντων γεγονότων/φαινομένων. Αποτελεί μέρος της αρχέγονης αναζήτησης γύρω από θέματα που έχουν να κάνουν με την Μοίρα και το Πεπρωμένο. Οι έννοιες του ντετερμινισμού και γενικότερα πεπρωμένου μπορεί να περιλαμβάνουν αντικρουόμενες ερμηνείες. Για παράδειγμα η φαταλιστική έννοια πως τα γεγονότα θα εξελιχθούν με συγκεκριμένο τρόπο ότι και αν κάνει ο άνθρωπος, έρχεται σε αντίθεση με τον ντετερμινισμό όπου θέλει τον άνθρωπο ναι μεν να συμπεριφέρεται με τρόπο που καθορίζουν παρελθόντα και παρόντα γεγονότα/φαινόμενα, αλλά και να είναι ο ίδιος μέρος της αλληλουχίας που συμβάλει στην επιρροή μελλοντικών γεγονότων.
Κατά τον ντετερμινισμό η έκφραση της ελευθερίας της βούλησης επικεντρώνεται (και περιορίζεται) σε πρακτικές διευκολύνσεις που υπηρετούν την εκάστοτε θέληση του ανθρώπου, όπως τις αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος ανάλογα με τις κατά περίπτωση ηθικές παραδόσεις ή και συνήθειες, με την ελευθερία της επιλογής να μην είναι κάτι που μπορεί να επηρεάσει την κατάληξη παρόντων αποφάσεων ή αποτελεσμάτων δεδομένου του τετελεσμένου παρελθόντων και παρόντων φαινομένων.
[Επεξεργασία]Στην πολιτική

Στην πολιτική, η ελευθερία αναφέρεται κυρίως στο διαπροσωπικό επίπεδο, όπου ομάδες που σχηματίζουν κοινωνίες έχουν την δυνατότητα της αυτοκυριαρχίας μέσω δημοκρατικών διαδικασιών.
Επίσης σε προσωπικό επίπεδο η πολιτική ελευθερία αναφέρεται στην δυνατότητα του ατόμου να εκφράζεται πολιτικά, αλλά και να προωθεί/εξασκεί την πολιτική θεωρία της αρεσκείας του.
[Επεξεργασία]Μειονότητες
Ο χώρος της Πολιτικής έχει πολλές φορές να κάνει με μειονότητες μου ζητάνε περισσότερες ελευθερίες μέσα σε κράτη. Για παράδειγμα η Τουρκική πλειοψηφία δεν θεωρούσε την Οθωμανική Αυτοκρατορία τόσο ανελεύθερη όσο μειονότητες όπως η Ελληνική. Ως αποτέλεσμα, όχι μόνο οι Έλληνες ζήτησαν την ελευθερία τους αλλά έγινε και «σημαία» τους με τον εθνικό ύμνο να είναι ύμνος προς την Ελευθερία και το εθνικό σύνθημα να είναι «Ελευθερία ή θάνατος».
Το μοτίβο συνεχίζεται μέχρι και σήμερα σε πολλές περιοχές του κόσμου.
[Επεξεργασία]Δικτατορία
Τα Δικτατορικά καθεστώτα αποτελούν τυπικό παράδειγμα όπου η Πολιτική Ελευθερία δεν υφίσταται σε ιδιαίτερο βαθμό. Είναι τυπικό οι κοινωνίες να ζητούν από την Κυβέρνησή τους μεγαλύτερη Ελευθερία σε πολιτικό επίπεδο, για αυτό και, πολλές φορές, γίνονται συγκρούσεις για αυτόν το σκοπό. Είναι τυπικό για μια Δικτατορία να προωθεί εκτενώς την λογοκρισία για να φιμώνει την ελευθερία της έκφρασης γύρω από πολιτικά θέματα, ώστε να αποφύγει λαϊκές κινήσεις που είναι πιθανό να οδηγήσουν στην ανατροπή της.
[Επεξεργασία]Τύποι Πολιτικών και Κοινωνικών Ελευθεριών
Ελευθερία του λόγου
Ελευθερία της εκλογής
Ελευθερία του Τύπου
Ελευθερία στην διαδήλωση
Ελευθερία στην ψήφο
Ελευθερία στην μετακίνηση
Ελεύθερη μόρφωση
Ανεξιθρησκεία
Ελευθερία της σκέψης
Σεξουαλική απελευθέρωση
[Επεξεργασία]Περιορισμοί στην Ελευθερία

Είναι σύνηθες φαινόμενο η ελευθερία να περιορίζεται σε κάποιες απ' τις εκφράσεις της για συγκεκριμένους λόγους. Για παράδειγμα:
Από τον άνθρωπο:
Η ελευθερία του λόγου να περιορίζεται από
Απολυταρχικά καθεστώτα με σκοπό την διατήρηση της θέσης τους φιμώνοντας ενδεχομένως φωνές που προτείνουν δημοκρατικότερη κυβέρνηση.
Από το νομικό πλαίσιο των περισσότερων κρατών στην περίπτωση συκοφαντικής δυσφήμησης
Η ελευθερία μικρών παιδιών να περιορίζεται από τους γονείς τους για την προστασία τους ανάλογα με τα δικά τους κριτήρια πρακτικής ασφάλειας ή ηθικής.
Διάφοροι κανόνες που υιοθετούν οι κοινωνίες όπως νόμοι που περιορίζουν τον τρόπο κυκλοφορίας οχημάτων και ανθρώπων σε δρόμους για την καλύτερη εξυπηρέτηση του συνόλου σε αυτούς.
Από το περιβάλλον:
Η ελευθερία της μετακίνησης να περιορίζεται λόγω γεωγραφικών ή καιρικών συνθηκών.
Η ελευθερία της έκφρασης λόγω σωματικών περιορισμών.
κ.α.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ O Γ. ΑΓΓΕΛΟΥ...ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΓΑΝ...
Ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και 400.000 ευρώ χρηματική εγγύηση αφέθηκε, μετά την απολογία του στην ανακρίτρια για την υπόθεση του Βατοπεδίου, ο Γιάννης Αγγέλου διευθυντής του πολιτικού γραφείου του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή.
Ο διευθυντής του γραφείου του πρώην πρωθυπουργού απολογήθηκε επί περίπου 11 ώρες στην ανακρίτρια για την κατηγορία της ηθικής αυτουργίας σε απιστία σχετικά με τις ανταλλαγές της Μονής Βατοπεδίου με το δημόσιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Αγγέλου αρνήθηκε ότι έδωσε εντολή στους αρμόδιους υπουργούς να επιταχύνουν τις ανταλλαγές με τη Μονή Βατοπεδίου και υποστήριξε ότι ουδέποτε δέχθηκε τηλεφωνήματα ή ήρθε σε επαφή με εκπροσώπους της Μονής.


Το πρόβλημα δεν είναι για ποιο λόγο και αν ορθώς ή όχι τον άφησαν "ελεύθερο" αλλά που τα βρήκε το μουνόσκυλο 400.000 ευρώ; Αλλά τι λέω... Όπως έλεγε ο ΠΑΛΙΟΣ ΣΟΦΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ: Σκύλος, σκύλο δε δαγκώνει ή κόρακας, κόρακα μάτι δε βγάζει. Ή κάπως έτσι...

Βέβαια ότι και να σας δείξουν, πουν, κλπ. εσείς εκεί τη γνωστή καραμέλα:
Ξυπνάω. Δουλειά/Σχολείο. Φαγητό. Ξύσιμο μέχρι να ματώσουν. Ύπνος. Επανάληψη. ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΝΑ ΚΑΟΥΝ;

Στα παπάρια σας. Προσέξτε όμως. Για κάθε δράση υπάρχει και η αντίδραση. Και για κάθε αδράνεια υπάρχει η ορμή.





ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ.

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΣΑΣ.

ΟΡΜΗΣΤΕ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ.



ΚΑΡΚΙΝΟΙ!!!

No comments: