Click me

Tuesday, April 13, 2010

Δεν παίζεστε!

Είστε Θεοί. Πραγματικά.

ΘΕΟΙ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ!!!

Μου έχετε σπάσει τα νεύρα τον τελευταίο καιρό με τις αλλαγές που έκανε λέει η Apple στο iPhone OS license κλπ. Και για πολλοστή φορά αποδεικνύεται πόσο κλειστή είναι η Apple. Αυτό κι εκείνο.

ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΣΑΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.

ΖΩΑ.

Μπορείτε να μου πείτε πόσο κλειστές είναι οι:
  1. C;
  2. C++;
  3. JavaScript;

Επιτρέψτε μου να σας πω εγώ.

ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΛΕΙΣΤΕΣ!

Αν κάποιος κάνει προγραμματισμό με τα παραπάνω εργαλεία μπορεί να κάνει εφαρμογές που θα παίζουν ΠΑΝΤΟΥ και ΙΣΩΣ για ΠΑΝΤΑ.

Όσο για το άλλο το ανέκδοτο για την Adobe και το σιχαμένο Flash τους, μπορούν να πάνε να πνιγούν.

Γιατί μπορεί εσείς τα υπόλοιπα παιδάκια να ήρθατε στα Mac πριν 4-5 χρόνια και να μην ξέρετε το πόσο πίσω μας έχει κρατήσει η Adobe και η Micro$oft έστω στην Apple πληροφορική αλλά εμείς παίζουμε μπάλα από αρχές δεκαετίας του '80 και ξέρουμε πότε και αν η Adobe υποστήριξε την Apple και με ποιους τρόπους. Πάρτε παράδειγμα ΜΕΧΡΙ και το Adobe CS5. ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ είναι 100% Mac εφαρμογές και ίσως ΠΟΤΕ να μην γίνουν. ΜΗΝ σώσουν και γίνουν.

iStaTsakidia Adobe, Micro$oft και όποιες άλλες εταιρίες το παίζουν ιστορία στην Apple.

Εύχομαι η Apple να τους πατήσει μέχρι εκεί που δεν παίρνει ΜΠΑΣ και βάλουν μυαλό και αυτοί και εσείς.

Έτσι ίσως δούμε μια άσπρη μέρα στην πληροφορική.

Εγώ πάντως δεν το βλέπω. Όσο και να τους πατάει η Apple τα ζώα είναι ζώα.

. & -

No comments: