Click me

Thursday, September 01, 2005

Τεσπα!

Κανονικά θα έπρεπε να ζητήσω συγγνώμη για την απουσία ενημερώσεων στο Weblog μου αλλά δεν πρόκειται να το κάνω γιατί πολύ απλά από τότε που βγήκε το συγγνώμη γέμισε ο κόσμος Γαϊδούρια... Όχι οτι έχω τίποτα με τα κατά τα άλλα αθώα πλάσματα της φύσης αλλά με "πιάνετε" ;)

Προς το παρών και για να μην σας ζαλίζω άλλο με τα ζωάκια θα ήθελα να σας δηλώσω το εξής:
>> Β Α Ρ Ε Θ Η Κ Α <<

Τί; Πολύ απλά την παρακάτω ερώτηση:
"Αξίζει να αγοράσω Mac;"
Και φυσικά όλες τις παρόμοιες ερωτήσεις και επακόλουθες αυτής!

Θα μου πείτε τώρα:
"Μα δεν είναι μία πολύ καλή ερώτηση και μάλιστα της αξίζουν τουλάχιστον 10 απαντήσεις;"

Ίσως... Εγώ πάλι θα δανειστώ από την τριλογία του Matrix (μια απίστευτη επική θεματολογία την οποία οι περισσότεροι θεατές εκεί έξω κολλήσανε ΜΟΝΟ με τα εφέ της --αλλά αυτό είναι θέμα για μια άλλη φορά!) αυτό που είπε ο Μορφέας στον "εκλεκτό" Νίο:
"Εγώ θα σου δείξω την πόρτα αλλά θα πρέπει να την ανοίξεις εσύ!"
ή αν προτιμάτε:
"Είναι διαφορετικό το να γνωρίζεις το μονοπάτι από το να το διαβαίνεις!"

Όποιοι με "πιάνετε" καλώς... Οι υπόλοιποι, απλώς προσπεράστε οτιδήποτε σχετικό με Mac... ΔΕΝ σας αξίζει η κατοχή ενός Mac... Όπως λέει και ένα ρητό:
"Its a Mac thing... You wouldn't understand!"

Καλημέρα... Καλησπέρα και Καλό σας βράδυ...

No comments: