Click me

Sunday, November 04, 2007

Δημοκρατικές διαδικασίες τύπου Micro$oft!

Όταν λέω εγώ ότι είστε ένα μάτσο χάλια που το μόνο που σκέφτεστε είναι τα σκατά που σας ταΐζει η M$ και πόσο νόστιμα είναι, ξέρω εγώ για τι πράγμα μιλάω.

Αλλά τι να κάνω που ζω στον δικό σας κόσμο και φυσικά σαν περισσότεροι που είστε έχετε και δίκιο.

ΝΑΙ ΚΑΛΑ!

ΤΟΥΒΛΑ! ΜΠΕΕΕ!

Πριν την Ubuntu (Ubuntu FTW) εποχή υπήρχε ένα Linux πολύ δυνατό και ίσως το καλύτερο της εποχής του. Το Mandrake. Αυτό πάλι για τους δικούς του λόγους έγινε Mandriva.

Έρχονται οι άνθρωποι αυτοί να βοηθήσουν το κράτος της Νιγηρίας με το να τους τροφοδοτήσουν με Mandriva Linux και χαμηλού κόστους Η/Υ σε 17.000 κόσμο ΠΑΝΤΑ με σκοπό να βοηθήσουν στο μέγιστο.

Και τι κάνει η M$; Πληρώνει στα ίσα την κυβέρνηση της Νιγηρίας και ενώ θα πάρει τη λύση της Mandriva ΑΜΕΣΩΣ μετά θα την ξηλώσουν και θα βάλουν Windows.

Και εγώ που νόμιζα ότι μόνο η ελληνική κυβέρνηση κάνει τέτοιες ανοησίες...

Τώρα θα μου πείτε, έχεις αποδείξεις ότι πλήρωσε η M$ την κυβέρνηση της Νιγηρίας; Όχι βέβαια. Αλλά όπως λέει και ο τίτλος του δημοσιεύματος... Είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για δημοκρατικές διαδικασίες 100%!

Μωρέ καλά σας κάνει η M$ και σας ταΐζει σκατούλες. ΤΟΥΒΛΑ! ΜΠΕΕΕΕ!

No comments: