Click me

Wednesday, June 22, 2005

I love Apple!

Από τους ΠΙΟ σημαντικούς λόγους για να είναι κανείς χρήστης Apple Mac Η/Υ είναι ο εξής:

pb12inch:~ appleseed$ uptime
21:20 up 31 days, 10:13, 3 users, load averages: 0.26 0.46 0.55

Για όσους δεν το κατάλαβαν:
Χρησιμοποιώ ένα 12" Apple PowerBook G4 επί 31 μέρες 10 ώρες και 13 λεπτά ΣΥΝΕΧΩΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ RESTART ( επανεκκίνηση )!

Και όχι δεν γράφω κείμενα μόνο στο μηχανάκι μου! Χρησιμοποιώ το Mac μου για:
-Βαριές εφαρμογές της Adobe και της Apple όπως επίσης και πολλές άλλες!
-Multimedia στο φουλ
-Παιχνίδια κάπου-κάπου ( βλέπε World of Warcraft και Warcraft 3 The Frozen Throne )
-Εγγραφές CD και DVD
-Μουσική 18 ώρες το 24ωρο
-Συνδέω / Αποσυνδέω εξωτερικές συσκευές πελατών για τεχνική υποστήριξη ( συσκευές τύπου CD-R / DVD-R / σκληρούς δίσκους / MP3 players, κλπ )
-Διαχείριση τοπικού δικτύου Mac και Wintel Η/Υ
-Εκτυπώσεις
-Online δραστηριότητες 24 ώρες το 24ωρο
-Και ΠΟΛΛΑ άλλα πράγματα που άλλοι ΠΟΛΛΟΙ χρήστες δεν ξέρουν ότι μπορούν να κάνουν με τον Η/Υ τους...

ΟΛΑ τα παραπάνω ΧΩΡΙΣ τη χρήση ΚΑΝΕΝΟΣ προγράμματος Antivirus, AntiSpyware, Firewall, κλπ. Ποτέ δεν έκανα ανασυγκρότηση δίσκου. Ποτέ δεν έχασα στιγμή να εργάζομαι με τον μηχανάκι ή να διασκεδάσω μέσω αυτού. ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ! 31 μέρες 10 ώρες και 24 λεπτά... ΠΟΤΕ!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ότι ταυτόχρονα ΣΥΝΕΧΩΣ δουλεύουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10-12 εφαρμογές στο Mac μου και ότι κάνω το κάνω έτσι απλά επειδή γουστάρω!

Επίσης, δεν έβαλα τις τελευταίες αναβαθμίσεις της Apple γιατί θα με αναγκάσουν να κάνω Restart το Mac μου κάτι το οποίο απλά βαριέμαι πλέων να κάνω... Ίσως πάλι η αναβάθμιση που περιμένουμε από μέρα σε μέρα του Mac OS X 10.4.2 να με κάνει να κάνω εκείνο το ρημάδι το Restart :p

Σας είπα ότι το μηχανάκι μου είναι ένα ταπεινό 1.5 GHz ( ναι, ΚΑΛΑ διαβάσατε! 1.5 GHz ) με 512 MB RAM και 80 GB σκληρό δίσκο και 64 MB κάρτα γραφικών και βάρος μόλις 2, κάτι κιλά;;; Το δικό σας τέρας των 3.6 GHz νομίζετε πως μπορεί να κάνει τα μισά που κάνει το δικό μου; Θα χαρώ να σας αποδείξω από κοντά ότι το μόνο που μπορεί να κάνει το "τέρας" σας είναι να γίνει μπλε από το κακό του βλέποντας τι κάνει το μηχανάκι μου και έπειτα να πετάξετε το "τέρας" σας στο βυθό ενός ωκεανού ώς ένα ακόμη Λωχ Νες :p

31 μέρες 10 ώρες και 35 λεπτά...

No comments: